کاوه حقیقی

0 %
کاوه حقیقی
طراحی وبسایت
برنامه‌نویسی
آموزش
  • محل سکونت:
    تبریز
  • متولد:
    ۱۳۶۹
زبان ها
ترکی
انگلیسی
استانبولی
طراحی سایت
وردپرس
ASP.NET
Blazor
HTML
CSS
جاوا اسکریپت
PHP
برنامه نویسی
سی شارپ ویندوز فرم
++C
C
AVR
مهارت‌ها
  • سئو داخلی
  • سئو خارجی
  • فوتوشاپ
  • افترافکت
  • موازی سازی برنامه‌های سی و سی شارپ
  • الگوریتم‌های اینکودینگ و دیکودینگ
  • CodeVision
  • Proteus
  • VisualStudio
  • SQL
  • Bootstrap
پروژه‌ها
سایت نوردیکلیپ سوئد
اتوماسیون کارخانه رضابافت
نرم‌افزار چاپ لیبل انبار رضابافت
نرم‌افزار چاپ لیبل بخش تولید
سایت کارخانه رضابافت
سایت فروشگاهی سورینت
سایت فروشگاهی استوک دکتر
سایت آموزشی خلاق
طراحی کارت ویزیت گرین
طراحی کارت ویزیت سورینت
طراحی کارت ویزیت استوک دکتر
طراحی لوگو استوک دکتر
سایت فروشگاهی هزارتومن
طراحی کاتالوگ آکادمیون
طراحی لوگو سایت هزارتومن
طراحی لوگوی سایت خلاق
طراحی بنرهای سایت خلاق
طراحی بنرهای سایت هزارتومن
طراحی بنرهای سایت استوک دکتر
طراحی بنرهای سایت سورینت
سایت شخصی کاوه
سایت ایبوک دات آی آر
سایت ورزشی FlexSport
سایت فروش فایل (نام نامشخص)
سایت کهن
پروژه‌های تیمی با شرکت PBDP
طراحی سایت تادیندا
طراحی سایت فایل فارست ایران
فارسی سازی سی‌ام‌اس اختصاصی
طراحی سایت آلتین طب
طراحی تیزر آلتین طب

لزوم مراقبت از برند

3 مهر 1399

در سه دهه آخر قرن نوزدهم میلادی ، بر اثر تحولات مصور سازی و پیوند نزدیکی که بین نقاشی و چاپ برقرار شده بود ، پدیده تاره یی موسوم به پوستر یا آفیش بوجود آمد . امروزه پوسترهای مصور با بهره گیری از حروف متنوع ، طراحی و نقاشی و عکاسی ، بمنزله نمونه های کاملا پیشرفته یی از هنر گرافیک نوین شناخته می شوند . گواینکه پوستر سازی ، شاخه یی از هنر گرافیک است ، ولی با سایر رشته های هنرهای تجسمی نیز پیوند متقابل دارد . در واقع در تاریخ صد ساله پوستر سازی این هنر و سایر هنرهای تجسمی دارای تأثیرات متقابل و تبادل امکانات بوده اند .

سرچشمه های پوستر را همچون مصور سازی ، در گذشته های دور می توان جستجو کرد . به یک معنا نقوش برجسته آشوری ، ایرانی و رومی نوعی پوستر بوده اند . زیرا رویدادهایی را به روایت تصویر ، توصیف می کردند . که در واقع تبلیغی برای دستگاه حاکم بود . بعلاوه در مصر و روم باستان ، ساختن آگهی های همگانی یا اعلامیه های دیواری معمول بوده است .

یکی از قدیمی ترین آگهی هایی که مکشوف شده ، پاپیروسی است که پاداش برای بازگرداندن یک برده فراری در مصر را اعلام می کرد . آگهی هایی نیز از قرون وسطی باقی مانده که روی پوست نوشته می شد ، حتی برخی از اینها داری تصویر نیز بوده اند .

البته چاپ رنگی و گسترش آن به تنهایی هنر پوستر سازی مؤثر نبود ، بلکه زندگی در شهرهای بزرگ و صنعتی ، و نوع جدیدی از ارتباطات همگانی که به همراه خود آورد ، عامل اصلی نبود .

— آنتونیو

بعدها با بزرگتر شدن ابعاد قبض ها ، آنها را بر دیوارها می چسباندند . بدین طریق « آگهی های نمایش » بمنصه ظهور رسید . در طرح و صفحه آرایی آگهی های مذبور مهارت های خاصی به کار می رفت تا تنوع و فراوانی مطلب ، حالت خشکی و یکنواختی بوجود نیاورد. به این منظور از انواع بسیار متنوع حروف چاپی که ابداع شده بود ، استفاده های مناسب می کردند و گاهی نیز تصویر کوچکی بر آن می افزودند . صفحه آرایی این نوع آگهی ها ، خاصه در هنر پوستر انگلستان ، به نحوی استمرار یافت و حتی امروزه هم اثرات خود را بر جای گذاشته است .

  • استفاده از نشانه‌های گرافیکی مختلف مثل رنگ‌ها و فونت‌ها
  • گویایی در پوستر
  • کیفیت انتقال پیام
  • جذابیت رنگی در پوستر

تدریجا ، آگهی های همگانی از آگهی های مربوط به تماشاخانه ها فراتر رفت و تبلیغات مغازه ها ، جراح ها ، وسایل حمل ونقل و مسافرت را در برگرفت .

ارسال شده در تکنولوژی, طراحیبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید